Nou acord amb Tastal.cat

Hem arribat a un acord de col·laboració amb TASTAL, Tastal és una web on és pot trobar tota la informació detallada de tots els negocis de l’hostaleria de Catalunya i la seva oferta gastronòmica, i està feta a Terrassa.

REGALA HOSTALERIA

Ets una empresa i no has pogut fer dinar/sopar d'empresa? Estas buscant un regal i encara no saps que? Vols recolzar l'hostaleria i no saps com? Des del gremi hem fet targetes moneder conjuntament amb el BBVA i amb la col·laboració de l'Ajuntament de Terrassa.

Tenim la recepte

El passat 10 de desembre conjuntament amb Ajuntament de Terrassa i Creu Roja hem començat una campanya per sensibilitzar als restauradors i els clients, per tals de poder seguir les normatives. Mesures per a la restauració: Terrasses Mantenir 2 laterals oberts si hi...

Fase 3

El dijous 18 de juny passem a fase 3 si vols saber que has de fer aquí tens la informació més rellevant, si vols rebre més informació, pots enviar un whats al 667482812 i demana per rebre informació d’interès sobre la normativa del covid19.